Cărțile nu mai au niciun cuvânt de spus

Din păcatbooks1e pentru mine, sunt o persoană activă pe Facebook și distribui ce-mi place, postez poze, îmi dau cu părerea ca orice alt om plictisit. Însă, mă deranjează modul în care oamenii reacționează în ceea ce privește informația pe care le-o ofer.

De ceva vreme au început pregătirile pentru  Festivalul de Carte Transilvania, iar eu, din dorința de a promova cultura, am distribuit câteva link-uri, ba chiar mi-am pus poză de cover. Reacții? Aproape niciuna.

În schimb, dacă am zis că mă uit la un film, 10 like-uri, am zis că merg cu trenul, 8 like-uri, am postat un status în care mă revoltam în legătură cu nunțile, 25 de like-uri.

Am ajuns chiar atât de superficiali? Cultura nu are nimic de spus în fața pozelor și a check-in-urilor? Chiar nu mai au cărțile niciun cuvânt de spus?

2 thoughts on “Cărțile nu mai au niciun cuvânt de spus

Leave a Reply

