Ce vă interesează, de fapt?

M-am săturat să văd la articolele de pe diverse site-uri cu știri, comentarii de genul ”nu ne interesează”, ”ăsta e articol?!”, ”vai de jurnaliștii din țara asta” + colorate înjurături.
Dar măi, oameni ignoranți ce sunteți! Toată ziua comentați că nu vă plac știrile de cancan sau știrile de la ora 17 de pe PROTV, dar când scrie cineva un articol despre o persoană normală, nu o vedetă, care a făcut un lucru extraordinar, nu vă interesează.

Acum câteva luni am făcut practică la un ziar din Cluj, unde m-am axat pe reportaje. Am găsit oameni simpli, prieteni de-ai mei, care au ieșit din tipar și au făcut ceva ce poate alții nu au avut curaj… Comentariile au fost ca cele de mai sus, pe principiul că ”nu ne interesează!”. Ba să vă intereseze, că poate, poate, învățați ceva… Că în viață se pot face mai multe decât să lucrezi 8 ore pe 1000 de lei și apoi să ajungi acasă, să bei bere, să spargi semințe în timp ce comentezi la articole pe site-uri.

Oricum, acest post de revoltă a început fiindcă am citit un articol despre Mihai Rad, care are niște mașini foarte scumpe (nu mă pricep deloc la mașini) și s-a gândit ca de Halloween să facă o faptă bună, detalii găsiți în articol. Fiindcă nu e prima dată când aud de acest om, m-am gândit să mai citesc una-alta despre el. Atât de multă invidie am văzut în comentarii… și atât de des acel ”nu mă interesează” încât… nu știu dacă să fiu nervoasă sau dezamăgită.

Așadar, ca viitoare jurnalistă, care nu vreau să umblu după fundul unei vedete, CE vă interesează?!

Leave a Reply

