Dacă am putea alege de cine ne îndrăgostim?

DSC_0809Am stat 40 de minute și l-am așteptat în stație, în frig. Era toamnă, cândva nu
departe de ziua mea. Cred că iarna atunci își făcea loc. Scriam o mini-proză pe telefon, fiind frustrată că nu-mi găseam o mânușă. M-am ridicat de 5 ori să plec și de 5 ori m-am așezat înapoi. Oare coboară din 25? sau din 6? sau din 1? Nu mai voiam să-l sun fiindcă deja mi se părea cel mai nesimțit om din lume că m-a făcut atât de mult să-l aștept. Într-un final coboară din autobuz și mergem la un vin fiert. Sunt furioasă că nu pot să stau supărată pe el… Îl iert în secunda în care m-am suparat… Fiindcă din nuștiucemotividiot îl iubesc, cred uneori, prea mult.

Oare dacă am putea alege de cine ne îndrăgostim, ar fi mai ușor? Ar fi mai puțină suferință, mai puține certuri, mai puține îndoieli? Am ajunge mereu la un numitor comun fără să pierdem ore întregi cu discuții și cu argumente?

Cred că în fiecare relație există cineva care dă mai mult, iubește mai mult, își face griji mai mult, pregătește cafeaua mai mult și așteaptă prea mult… sentimente sau gesturi care se întorc sau nu prea.

Dar apoi, într-un final, roata tot se va întoarce…

sursă poză

Leave a Reply

