Zi-i om, dar nu-i da pace!

10715892_766980550037151_1560466264_nCând am ales drumul greu al jurnalismului, am zis că eu nu vreau scandal, nu vreau cancan, ci vreau să scriu despre oameni frumoși, să arăt lumii că există și așa ceva, iar în ultimii doi ani și jumătate am avut onoare să cunosc mulți astfel de oameni frumoși, care mi-au rămas întipăriți în minte și în suflet.

Azi am fost să-l cunosc pe Rochlitz Ioan, care la viața sa a iubit știința, sportul și cultura, reușind să stăpânească tainele medicinei, ale tenisului și ale pianului.

Acum are 91 de ani și cu toate că fizicul nu-i permite prea multe, sufletul și mintea nu au odihnă. A jucat ultima dată tenis la vârsta de 88 de ani, iar azi, oamenii de pe stradă au putut să audă minunatele note pe care acesta le-a ”aruncat” pe fereastră, pentru mine.

A fost cea mai emoționantă întâlnire pe care am avut-o vreodată și sunt sigură că fiorii de pe șira spinării mele, pe care i-am primit cu această ocazie, vor dăinui mult timp de aici încolo.

Leave a Reply

