Câteodată e frumos să te joci

Deși am stat mult și m-am întrebat la ce ajută jocurile online, n-am reușit să găsesc un răspuns care să mă facă să vin cu ceva nou pe piață, cu ceva bun de invidiat sau cu o poziție mai ridicată în societate. I-am ascultat pe toți cântând karaoke, i-am ascultat pe toți vorbind despre jocurile în care se îmbracă, se gătește sau se ascultă muzică. Nimic interesant. Până când… am constatat că sunt și jocuri plăcute în online.
Cum spuneam, am căutat și astfel am găsit. Am încercat să mă joc jocuri cu violetta, am încercat să mă joc jocurile acelea monster high, probabil mulți știți de ele, sau jocurile cu ben 10, dar niciunul dintre ele nu mi-a atras atenția mai mult ca jocurile fotbal. Cred că jocurile cu fotbal au fost gândite și calcultate cu atenție, se face cum se face că nu există joc în care să nu dau gol.
După ce m-am săturat de atâta fotbal, am trecut la jocuri cu avioane, și acelea, gândite și repuse în ipostaze în care ar trebui să călătorești prin lume având precizie să nu te răstorni, și chiar sunt aș fi în stare să mă joc toată ziua. Dar din păcate m-am gândit să las jocurile cu avioane celorlalți mii de oameni cărora le plac astfel de jocuri și să încerc să mă joc jocuri în care să regăsesc diamante, rubine și smaralde.
Adică genul acela de jocuri ca o piramidă. Să le pui laolaltă și să se spargă. Astfel de jocuri îmi plac mie, și dacă vreodată veți dori să vă jucați și voi aveți aici galerie de jocuri cu diamante si rubine. Jocuri care vă vor capta atenție în tot sensul adevărat al cuvântului, jocuri cărora veți fi mândru că le dedicați timpul și să știți că uneori e frumos să te joci.
Uiți de toate problemele, de toate grijiile, și pur și simplu spui ” Perfect, îmi place să mă joc, simt că exist” chiar dacă esența existenței noastre nu stă într-un joc. Spor la jucat, pentru că nu veți avea timp să vă plictisiți de viață.
Articol scris de Aniela Deby.
Leave a Reply

