Pe stradă ca în dormitor

00df02a6988ee67dbbd8b607ecae8a08Vorbeam cu o prietenă care îmi spunea în felul următor: ”Mie, în pat, îmi place bărbatul să fie bărbat. Să mă posede, să simt că-s cu totul a sa. Să mă răvășească în totalitate”. Însă, tipa asta, de când o știu, mereu e îmbrăcată frumos, mereu naturală, niciodată vulgară, niciodată exagerată. Nu am văzut-o niciodată cu fuste până sub fund sau cu o tonă de fond de ten și nu am văzut-o nici cățărată pe vreun tip în ceva club.

Ce vreau să spun cu asta? Vreau să spun că după atâția ani în care femeile au luptat pentru independență, pentru drepturi egale, pentru, pentru, pentru… am ajuns, în secolul 21 să ne obiectivizăm singure? Văd uneori câte o fată atât de vulgară, încât mă uluiește, mă sperie… ajungi dintr-o simplă privire să o consideri curvă, că și-ar trage-o cu oricine, la orice colț de stradă, doar ca să fie observată.

Consider că o femeie trebuie să fie deșteaptă, să fie surprinzătoare, să uluiască prin prezenta spirituală, nu prin absența materialului textil. Nu, nu vreau să te văd și să știu cât ești de dornică, domnișoară care îți bați joc de femeile care au luptat pentru cele enumerate mai sus… Și prin exemplul cu prietena mea, am vrut să subliniez că poți fi frumoasă, fără ca orice pas pe care-l faci să strige că vrei un mascul dezbrăcat lipit de tine.

Puneți mâna pe o carte, cumpărați o bluză care trece de linia pantalonului, înlocuiți din când în când tocul cui cu o pereche de teniși… măcar când mergeți la magazin! Și poate femeile nu vor mai apărea în reviste și la televizor ca niște păpuși de plastic.

Mersi anticipat!

One thought on “Pe stradă ca în dormitor

Leave a Reply

