Amalia, draga mea,

10462823_970759556280861_6002114923068415639_nA venit momentul să mă întind și eu cu urările, că surprizele și cadourile cred că au fost destule. Îți mulțumesc că exiști și faci parte din viața mea. Îți mulțumesc pentru zilele și nopțile petrecute împreună și fiindcă mă scoți din cotidian.

Îmi amintesc și acum când te vedeam la mama la coafor cu Dana, cât de mică, umflățică și bosumflată erai. Erai pentru mine unul dintre cei mai enervanți copii. Dar acum ai ajuns o domnișoară frumoasă pe care am ajuns să o iubesc și care mi-a fost alături indiferent câte rele au fost.

Mulțumesc pentru vara asta minunată, care cu siguranță a fost cea mai frumoasă de până acum.

Așadar, îți doresc mulți ani frumoși și sănătoși, în care fericirea să te mângâie la tot pasul și să nu-ți lipsească nicio secundă iubirea.

Și așa… ca sfat. Lucrurile se triază de la sine, iar în final rămân bunii cu bunele și răii cu relele.

Muah!

P.S. Știu că te vei enerva pentru ultima poza, daaar… nu m-am putut abțineee!!!

11836729_893744537360751_4825520516058176075_n

DSC_0433

DSC_0989

Leave a Reply

