Ieri am vorbit despre tine

Nu aDSC_0226m nici cea mai mică idee dacă tu încă mă citești… pari destul de ocupat. Adică… de când te știu ai fost. Însă era o vreme când credeai în mine, că voi ajunge departe cu scrisul.

Au trecut deja 4 ani de când ne cunoaștem. Îți dai seama cum zboară timpul? Și au trecut 4 luni de la ultima noastră conversație. Însă nu mi-ai lipsit. M-am învățat cu golul pe care mi l-ai lăsat și știu cum să trăiesc fericită cu el.

Însă ieri am povestit cuiva despre cum m-am îndrăgostit de tine, cum am devenit a ta fără ca măcar să realizez, cum îmi tăiai respirația și cum speram la multe zâmbete cu tine. Fiindcă vorbeam de iubirea perfectă. Și mulți ani am crezut că tu ai fost iubirea perfectă, însă m-am înșelat și mi-a luat mult timp să-mi dau seama că de fapt alta a fost. Ai fost și tu o iubire… care mă vedea frumoasă pentru cum mă legam la șireturi. Una importantă, care mi-a deschis ochii în multe privințe, m-a lăsat să dau cu capul, să învăț, să cresc. Tu ai fost iubirea care m-a propulsat spre maturitatea sufletească și mentală. Ai deschis fereastra haosului meu și ai început să faci ordine.
Îți mulțumesc pentru asta.

Însă, cu toate că nu ai fost iubirea perfectă, aseară, conturând prin cuvinte primul nostru sărut, mi-a fost dor de tine. Și fiindcă am încetat să-ncerc să-ți scriu, îți las scrisoarea aici. Poate o vei citi… poate îmi vei spune că și eu îți lipsesc din când în când.

2 thoughts on “Ieri am vorbit despre tine

Leave a Reply

