Varsă-ți furia pe foaie

random”Varsă-ți furia pe foaie” așa îmi spunea un om de teatru foarte drag mie. Sau mai bine zis o doamnă de teatru, căreia, întâmplător îi place cum scriu.

Și asta fac acum. Îmi vărs furia, însă nu știu pe ce sunt furioasă. Simt doar un nod în stomac care se tot răsucește și se încurcă și parcă și-ar lega el firele între ele că poate-poate, cumva își va depăși condiția și va deveni o bombă. Așa că aștept momentul când va exploda, să pot să revărs tot ceea ce mă înfurie. Să știu adevăratul motiv pentru care s-a născut el acolo.

Poate când va exploda voi reuși să creez un alt eu, o altă lume. Mă voi decide pe ce parte a baricadei sunt. M-am săturat să trăiesc la limita dintre puternic și slab. Sunt slabă fiindcă nu pot să renunț la oameni și încerc să văd mereu binele în ei, fiindcă iert, uit. Și sunt puternică tot pentru aceleași motive. E prea fină linia dintre cele două.

Așa că voi continua să mă macin, să aștept, să-mi pun pe tavă bucățelele din suflet pentru ca apoi oamenii să le ia și să plece cu ele. Voi spera că va fi mai bine și când e rău… voi spera în continuare. Mă voi tot convinge că de fapt, e bine și așa rău cum e.

Și poate după ce bomba-nod va izbucni, vor veni oamenii la mine și vor zice:

”Îmi plăcea mai mult cum erai înainte!”, iar eu voi zâmbi, fiindcă voi ști atunci că sunt pe drumul cel bun.

Leave a Reply

