8 Martie m-a întristat

M-am trezit de dimineață cu un mesaj, ”la mulți ani, femeie”! Și m-am întristat pentru lipsa de personalitate a acestui mesaj, care nu mi-a transmis nimic și nu m-a făcut să mă simt nici importantă, nici iubită. A fost doar un gest din… obligație, cred eu. Dar încerc totuși să nu trag concluzii pripite.

Apoi m-am întristat fiindcă cele mai frumoase mesaje le-am primit de la femeile importante din viața mea și nu de la bărbații importanți.

Sunt la Cluj și mă simt singură, fiindcă până acum eram acasă, iar tata mă trezea de fiecare 8 martie cu un pupic, apoi seara venea cu flori și ne scotea pe mine și pe mama în oraș. Și mereu era veselie și zâmbete. Cred că… pe măsură ce anii trec, te îndepărtezi de casă, devii din ce în ce mai străin, mai singur.

Apoi mi-am amintit de copiii fără mame și… cel mai rău, de o mamă dragă, aproape de sufletul meu, care a rămas recent fără copil și căreia, dacă aș fi avut posibilitatea i-aș fi dat un buchet de flori azi. Să-i mai iau din singurătate.

Și da, azi mi-a fost un 8 martie trist.

happy-international-womens-day-2016-hd-wallpapers

Sursă foto

Leave a Reply

