Nu înțeleg femeile disperate după bărbații altora

De mică am crescut cu băieți și m-am înțeles bine cu ei, iar până în ziua de azi, fetele îmi par foarte greu de înțeles. De asemenea sunt de părere că un băiat este un prieten mult mai sincer decât o fată. Nu există invidii, nu există răutate și foarte rar sunt bârfe. Băieții nu au interes să-și bârfească prietenele. Însă, cu toate astea, sunt solidară cu fetele. Niciodată nu am conceput să mă bag în relația cuiva, fiindcă o respectam pe fată, chiar dacă o cunoșteam sau nu.

În acest caz însă, îmi este aproape imposibil să le înțeleg pe fetele care umblă după bărbați luați. Însă înainte să continui acest subiect aș vrea să fac o paranteză.

Vremurile s-au schimbat. Suntem într-o relație serioasă înainte să știm să ne legăm la șireturi. Când era mama tânără, nu exista acest concept de relație serioasă, până te hotărai cu care om vrei să îți petreci restul vieții. Atunci încetai să mai ieși la film sau la prăjitură cu alții. Desigur, în cazul în care nu te căsătoreai obligat-forțat. Însă în ziua de azi, de la primele țineri de mână și primul sărut, totul este mult mai complex, complicat, agitat. Sunt probleme și gelozii și ești cu totul a unei persoane. Sunteți oficial împreună, vă puneți ”in a relationship” pe Facebook și uneori schimbați în ”it`s complicated”, dar este o singură persoană.

Bun… și datorită acestei seriozități, cuplurile sunt cupluri. Așa se manifestă acum și cam toată lumea e pe val. Atunci să revenim la fete. Nu doar o dată mi s-a întâmplat, de-a lungul acestor relații serioase să întâmpin tot felul de fete care îl căutau insistent pe prietenul meu sau pe prietenii prietenelor mele. Și am văzut conversații în care ea insista, îl ruga să se întâlnească, îi spunea că s-a îndrăgostit de el, chiar dacă știe că nu e ok.

Fetele mele dragi… dacă știți că nu e ok, de ce continuați? Doar faceți rău, indiferent de cum ai privi situația. Voi, ca femei, sunteți atât de disperate și aveți nevoie de acceptare sau să vă demonstrați că puteți avea pe oricine încât vă înjosiți?

Chiar sunt curioasă… de ce fac unele fete asta? Pentru ce? Cine-mi poate răspunde?

cheating

Sursă foto

Leave a Reply

