Ghid pentru fete: cum usturoiul te poate salva

sau Ghid pentru băieți: cum să nu fii disperat

Aceasta va fi o postare lungă.

usturoi1

Eu mereu am fost de părere că scriitorii au o forță care atrage cele mai nebănuite întâmplări și cei mai ciudați oameni, adică atrage povești. Ei bine, de-a lungul scurtei mele existențe mi s-au întâmplat numeroase lucruri care parcă au provenit din altă lume, povești care i-ar invidia și pe creatorii serialului Family Guy. Pe unele le-am mai scris pe blog, pe altele pe Facebook, iar unele au fost transmise ca pe vremea străbunilor noștri, adică din vorbă-n vorbă. Tot am zis să fiu discretă, apoi m-am gândit la un citat pe care-l văzusem pe net: ”I`m a writer. Everything you do or say will be used in a story”. Așa că am scuza asta.

Nu mă pricep să scriu chestii amuzante, așa că această postare va fi una serioasă, din care fetele sper să tragă o învățătură.

Întâmplarea asta mi-am amintit-o într-o zi în timp ce stăteam la o bârfă, așa ca fetele, cu colega mea de cameră, în bucătărie. Acum destul de multă vreme, un tânăr domn m-a abordat pe Facebook, foarte încântat de creațiile mele de pe blog. I-am mulțumit frumos, m-am simțit flatată și am continuat să discutăm o zi întreagă despre cărți, muzică, univers și toate discuțiile care au loc de obicei când un tânăr curtează o fată, să pară și el mai dăștept. Eu sincer nu prea aveam chef de vrăjeli din astea așa că îi răspundeam cam la jumătate de oră, ceea ce pe tânăr nu l-a deranjat, ba chiar i-a dat ambiție. Spre sfârșitul zilei deja voia să vină să-i cunoască pe ai mei, plănuia nunta și mă întreba unde vreau să mergem în luna de miere. Nu glumesc. Nu exagerez. Am dovezi! Mi-a explicat criteriile după care alege o fată: ”Trebuie să fie smart, să știe să facă clătite, că dragostea trece prin stomac și a true lady în societate”.

L-am expediat rapid, i-am zis că nu sunt interesată de o posibilă relație cu el și să înceteze cu discuții inutile. Atât de clară am fost. Omul nu și nu, s-a ambiționat și mai tare să mă cucerească. Da, puteam să îi dau block, dar mi-ar fi părut rău să pierd un cititor, așadar că am zis că îi mai dau o șansă, că deh, nu-mi place să mă port urât cu oamenii.

A doua zi, știind că nu am de mers nicăieri spre seară, mi-am făcut o porție de cartofi prăjiți cu MULT mujdei, iar până s-au prăjit, am mâncat o felie de pâine prăjită și frecată cu usturoi. MULT. Distinsul domnișor, după ce a ieșit de la muncă, m-a contactat pentru a-mi propune o ieșire în oraș. În momentul acela, toate luminițele mi s-au aprins, în timp ce amestecam cu poftă în mujdeiul proaspăt preparat. Un plan diabolic lua naștere. Așa că am acceptat propunerea sa, avertizându-l însă că am mâncat usturoi. Replica?

”Asta-i să nu te sărut, zis subtil”.

Ne-am înțeles că ne întâlnim la 22:10, că vine după mine. La 22:03 m-a anunțat că mai am 7 minute la dispoziție și mi-a spus ”pedalează și tu mai repede”. Îndată ce am urcat în mașină, toată parfumată a usturoi, domnișorul mi-a spus:

”Am gumă. Nu vrei?”

L-am refuzat politicos argumentând că aroma de usturoi nu se spurcă cu gumă.

Am mers la un local simpatic, doar că erau două televizoare acolo și difuzau două meciuri diferite. Ne-am așezat la masă, el cu o geacă din aia largă și groasă, cum purta Sișu în tinerețe și cu o ciapică/bască, pusă șmecherește pe o parte, pe care nu ar fi dat-o jos nici dacă viața lui ar fi depins de asta. S-a scufundat în scaun, s-a crăcit să stea cât mai lejer, așa cum îi stă bine oricărui hip-hopper wannabe și, mestecând gumă nonșalant cu gura deschisă și mă întreabă?

”Ia zi, cu câți băieți ai mai ieșit în ultima vreme? Ar trebuie să îmi fac griji?”

I-am răspuns politicos că e problema mea, încercând pe cât posibil să deschid gura bine când pronunțam cuvintele, pentru ca aroma usturoiului să îl îmbie cât mai tare. Apoi i-am explicat iar că nu doresc o relație cu el și nu are sens să insiste. În acel moment el a început să se uite la meci, iar eu la telefon. Întâlnirea noastră a durat 35 de minute, cu drum cu tot, dar am fost o real lady, așa cum și-a dorit el. M-am comportat exemplar.

Deci, fetelor, aparent, usturoiul este bun când vrei să scapi de unu d-ăsta insistent. Așa scapi și de strigoi. Interesant.

Leave a Reply

