Cum l-a iubit, a fost perfect (Despre dragoste și alte droguri)

9dbd112c9dd6b2ad93cb5fbce426c4a7Privea poze vechi, în speranța că își va aminti cine era fără el, însă zâmbetele nu-i declanșau nimic. Au devenit iar străini, străini însă cu amintiri, fără vreo avertizare, fără un semnal de alarmă care să o pregătească de nopți chinuite de gândul ”cu ce-am greșit”?

Un ”nu cred că te mai iubesc” a lovit-o în moalele capului, într-o seară, pe o băncuță în parc, în timp ce în buzunarul ei așteptau 52 de motive pentru care îl iubește, abia așteptând să fie rostite. Ce știau ele? Ce știau ”te iubesc-urile” acelea despre-nstrăinare?

Îi revenea iar și iar în minte ultima seară petrecută împreună. Stăteau amândoi în pat, ea cu spatele la el, încercând să respire ușor, ca el să nu-și da seama că plange și încerca să-și estompeze mii de țipete.

-Îmi pare rău, pentru tot. Îmi pare rău că nu am știut să te iubesc așa cum voiai, a spus ea, în timp ce vocea i se spărgea.

El o mângâia ușor pe mână, iar atingerea lui era mai mult decât naturală. Ca și cum s-ar fi mângâiat ea însăși. A sărutat-o pe ceafă și i-a zis:

-Cum m-ai iubit, a fost perfect. Iubirea pe care mi-ai oferit-o a fost perfectă . Înainte de tine, nici nu puteam să îmi imaginez că așa ceva era posibil.

Adunându-și ultimele puteri, ea a răspuns:

-Dar nu am fost eu perfectă…

Apoi a fost liniște. Au schimbat poziția. Ea l-a strâns în brațe, l-a sărutat la rândul ei pe ceafă, zăbovind cât mai mult, să își întipărească cât mai bine în minte aroma pielii sale. Știa că nu o va mai simți niciodată.

-Te iubesc, i-a spus.

Apoi a fost iar liniște.

poza

Leave a Reply

