Cu cât un om e mai înalt, cu atât îl iubești mai mult

ionutChiar mi-am propus să îi aștern pe hârtie pe oamenii dragi mie, fiindcă toți au o sclipire extraordinară, cu care-mi încălzesc sufletul. O fac rar, doar în momente oportune, dar sper ca până la sfârșit, să reușesc să îi scriu pe toți. Azi va fi vorba despre Ionuț, fiindcă ieri a fost un moment important al vieții lui, nu am fost alături de el și acum îmi plâng de milă. Nu am fost să-l felicit că a terminat facultatea, iar așa îmi cer eu iertare.

Pe Ionuț l-am cunoscut prin intermediul rețelelor de socializare și am prins drag instant unul de celălalt. Adică cel puțin eu de el, el… nu prea e cu sentimentalismele, așadar nu știu exact ce simte pentru mine :)).

Oficial am început să ne cunoaștem și să ne întindem ramurile personalităților noastre spre inima celuilalt într-o frumoasă zi de aprilie, anul trecut, pe faimosul balcon de la Shadow despre care am scris atâtea. Ionuț este înalt. De fapt, Ionuț este foarte înalt, doar 4 centimetri lipsindu-i pentru a avea doi metri. Și este deștept, vorbește mult și bine, iar mereu îl ascult cu drag. Este însetat de cunoaștere, mereu vrea să știe cât mai multe, cred că mai mult de dragul de a avea un bagaj de cunoștințe cu care să poată contrazice pe toată lumea, dar e bine oricum.

Într-o vreme vorbeam non-stop, făcând pauzele de rigoare pentru somn. Vara trecută a fost la mare și i-am spus că mi-e poftă de hamsii, așa că mi-a adus. Desigur, nu au mai fost bune până au ajuns la Cluj, însă am apreciat atât de mult gestul acela și mi-am zis: ”Pe omul acesta nu-l voi lăsa niciodată să plece din viața mea!”. Și acum nu mai vorbim non-stop, nici nu ne mai vedem atât de des. Fiindcă drumurile vieții sunt atât de complicate uneori, însă nu l-am lăsat să plece din viața mea, știu că e mereu acolo. Și el știe că sunt mereu aici și că-l iubesc foarte mult.

E greu să scrii despre oamenii la care ții. E foarte greu. Fiindcă, am impresia, că oricât de multe cuvinte aș ști, nu reușesc să le așez împreună pentru a reda esența a ceea ce înseamnă acești oameni pentru mine. Însă, poate, cândva voi găsi formula magică, iar atunci îi voi rescrie pe toți, atât de bine încât lumea să-i vadă prin filtrul sufletului meu.

Leave a Reply

