Despre iubiri mari și mici

Am avut și auzit o mulțime de discuții care au avut ca și temă ”Când este timpul potrivit pentru a spune pentru prima dată te iubesc?”. Acum câteva zile am aflat răspunsul: oricând. Poți iubi o persoană la câteva luni sau câțiva ani după ce o cunoști sau poți să o iubești în clipa în care își rostește numele și întinde mâna să faceți cunoștință. Nu există o perioadă de timp corectă.

iubirimici

Eu cred că există iubiri mari și mici, iar asta nu depinde de durata lor. Iubirile mari pot dura trei zile și, cred eu, acelea sunt cele mai frumoase, care îți rămân pe vecie în suflet. Poți să iubești o persoană din prima clipă în care o vezi, fiindcă realizezi că îți face bine la suflet, doar fiindcă se află lângă tine.

Pe altele înveți în timp să le iubești. E nevoie de muncă și poate, în final, când ajungi să iubești, realizezi că totul a fost în zadar, că nu ai liniște sufletească.

Stăteam și mă gândeam la iubirile mele alea de 2-3 zile. La iubirile de-o vară din adolescență și mă gândesc la ele mai cu drag decât la relațiile mele lungi. Fiindcă au fost perfecte. Chiar dacă au fost scurte, au oferit ce trebuie: zâmbete, dragoste și – poate- o doză necesară de nebunie, cu săruturi furate pe ascuns, undeva pe o băncuță, într-o seară cu miros îmbietor de vară. Au fost perfecte fiindcă timpul nu a apucat să le erodeze. Dacă ar fi durat mai mult, s-ar fi distrus. Oamenii mereu distrug ceea ce este frumos.

Poate, uneori, stăm și ne gândim la iubirile astea și am fi vrut să le păstrăm, să aibă continuitate, dar ele ar trebui să fie suficiente așa cum sunt. Să rămână perfecte în amintirea noastră, să nu le distrugem.

 Sursă foto: SeRa Studio

Leave a Reply

