Mulțumiri pentru râsete și drame

friendsMi s-a reproșat că am dat-o prea tare în sentimentalisme în ultimele postări pe blog, dar, adevărul este că trec printr-o perioadă foarte confunză a vieții mele și scriind, parcă mai liniștesc apele. De asemenea, nu știu de ce, mie nu mi-a fost rușine niciodată să spun ce simt. Fie că a fost de bine, fie că a fost de rău. Așa că asta voi face și acum.

Am spus în repetate rânduri că eu nu știu dacă sunt o prietenă bună, dar încerc să fiu un om bun. De asemenea, nu știu cum să mă comport cu fetele, fapt pentru care prietenii mei sunt majoritatea băieți.

Însă ce știu sigur, este că sunt o persoană dificilă, vorbesc mult, mă plâng mult și dramatizez totul la un nivel cosmic.

Printr-o serie de întâmplări fericite, am ajuns să petrec 4 zile cu 7 fete minunate, alături de care nu m-am simțit ciudat. Șapte fete care m-au văzut, m-au acceptat și nu m-au lăsat în urmă. Și am ajuns la concluzia că este plăcut să ai prietene.

Este, într-adevăr, mult mai dramatic, dar atunci când ai pe cineva cu care să împarți dramele, parcă ele nu mai contează. Parcă mai mult contează glumele și râsetele de pe urmă.

Vă mulțumesc fete dragi. Cel mai drag mi-a fost de voi când v-am văzut pe toate, așteptându-mă cu vești și cu mâncare! Mă bucur că am urcat dealuri, ne-am uitat la filme, ne-am împărțit pita cu pateu și alcoolul, dar cel mai important, îmbrățișările au fost mai mult decât deosebite.

Fără voi, aceste patru zile nu ar fi fost atât de pline de zâmbete!

One thought on “Mulțumiri pentru râsete și drame

Leave a Reply

