Sunt oameni peste care dăm întâmplător și, din cine știe ce motive, se încăpățânează să rămână în viața noastră, să ne-o mai lumineze puțin. Așa a făcut și Iulia.

Pe Iul am cunoscut-o prin intermediul unei cărți în două volume, pe care doream cu disperare să o vând. Nu mi-a plăcut și nu voiam să stea pe rafturi, printre cărțile mele de suflet. Așa că, dorind să le cumpere, a venit să ne întâlnim. Însă a venit cu îndoieli, auzind că sunt o persoană dificilă. Ne-am întâlnit într-o cafenea și am invitat-o să bea o limonadă, să mai discutăm, ceea ce a pus-o în dificultate. Nu înțelegea de ce nu sunt așa cum auzise. Ce nu știe ea, însă, este că în momentul în care am văzut-o, eu am prins drag de ea. S-a format o legătură. Acel ”apprivoiser” despre care vorbește atât de frumos vulpea Micului Prinț. Și așa a început o frumoasă prietenie.

Iulia este atât de frumoasă și contradictorie, precum apusurile pe care le iubește atât de mult. Sfârșituri mirifice care promit începuturi pline de speranțe. Iulia studiază fluturii. Și dacă înainte zâmbeam când vedeam unul, acum sufletul îmi râde, fiindcă inevitabil, acea fluturare gingașă de aripi mă face să mă gândesc la ea.

Vai… era să uit de râsul ei frumos și molipsitor care mereu mă înveselește.

Mulțumesc, suflet din sufletul meu, că ai apărut în viața mea și nu dai semne că ai vrea să pleci.

La mulți ani și la cât mai multe zâmbete.

P.S. Îmi pare rău pentru poză, dar… nu prea avem, aparent, împreună :)) măcar e o amintire frumoasă. Te puuuup!!!!

Leave a Reply

