M-am întâlnit cu profa’ de chimie din liceu

cb550142f442f29605aff0302dcd5a80Astăzi m-am întâlnit cu profesoara mea de chimie din liceu, cu care, trebuie să recunosc, nu m-am înțeles prea bine, mai ales datorită faptului că nu am fost cel mai cuminte elev. Personalitatea mea dificilă a creat multe războaie între noi, pentru ca la final, să aleg să dau bacul din chimie, iar cu ajutorul dânsei m-am pus cu burta pe carte, ba mai mult, am ajuns chiar să iubesc chimia. Însă dacă mi-ar fi spus cineva în clasa a IX-a că se va întâmpla una ca asta, probabil l-aș fi înjurat.

Însă, fugeam de la ore, eram obraznică, nu învățam, mă temeam îngrozitor de dânsa. Îmi spuneam rugăciunile înainte de fiecare oră, să fiu scutită de ascultat și de încasat vreun patru.

Dar au trecut câțiva ani de atunci și, crescând și eu, am realizat de fapt valoarea unui astfel de om. Am realizat că dânsa nu a renunțat la mine, oricât am vrut eu să renunț la ea. Și așa… am luat o notă mare la bac la chimie, iar întâlnirea de azi, mi-a bucurat enorm sufletul, văzând că nu există nicio urmă de ranchiună, doar îmbrățișări, zâmbete și vorbe calde.

”Chiar dacă ai ales jurnalismul, nu îți pare rău că ai terminat mate-info, nu?”, m-a întrebat.

Nu, nu îmi pare rău și nu mi-a părut nicio secundă, fiindcă am învățat să învăț, să gândesc logic, să muncesc, iar acest lucru, mă ajută zi de zi… și eu care credeam că nu mă vor ajuta niciodată la nimic formulele.

I-am povestit și dânsei că, cineva, văzând notițele mele de la facultate, a spus:

”Se vede că ai făcut chimie cu doamna Antal, de aia ai notițele atât de ordonate!”

Mulțumesc doamna profesoară Gabriella Antal pentru răbdarea de care ați dat dovadă cu mine. Datorită dumneavoastră și a altor câțiva omuleți dragi, am reușit să ajung unde sunt azi.

Leave a Reply

